Nilai dan etika dalam perkhidmatan awam

Bibliographic Details
Corporate Author: Institut Tadbiran Awam Negara (Malaysia)
Other Authors: Zulflida Syed Md. Noor, Mohd. Tap Salleh, Ahmad
Format: Book
Language:English
Published: Kuala Lumpur Institut Tadbiran Awam Negara Malaysia 1991
Subjects:
LEADER 00837cam a2200229 a 4500
001 0000104496
005 20111024090000.0
040 |a mod 
041 |a eng 
090 0 0 |a 172.209595  |b NIL  |e 1991 
245 0 0 |a Nilai dan etika dalam perkhidmatan awam  |c penyunting Mohd Tap b. Salleh, Zakaria b. Ahmad, Syed Zulflida b. Syed Md. Noor 
260 |a Kuala Lumpur  |b Institut Tadbiran Awam Negara Malaysia  |c 1991 
300 |a xviii, 95p.  |c 22cm 
650 0 0 |a Civil service  |z Malaysia 
650 0 0 |a Civil service ethics  |z Malaysia 
700 1 |a Zulflida Syed Md. Noor  |h Syed 
700 1 |a Mohd. Tap Salleh 
700 1 |a Ahmad  |h Zakaria Hj. 
710 1 1 |a Institut Tadbiran Awam Negara (Malaysia) 
999
999 |a 0000008570  |b MTAT  |d BOOKS  |e Umum  |f MTAT  |j AVAILABLE  |p 1   |q GOOD CONDITION 
999 |a 0000011263  |b MTAT  |d BOOKS  |e Umum  |f MTAT  |j AVAILABLE  |q GOOD CONDITION