Pengetahuan pelajar Sarjana Muda Pendidikan tentang kanak-kanak berkeperluan khas
Pengetahuan setiap guru aliran perdana tentang kanak-kanak berkeperluan khas mempunyai impak terhadap pelaksanaan program pendidikan inklusif. Pelaksnaa dan peluasan program pendidikan inklusif adalah fokus dalam transformasi Pendidikan Khas 2010-2020. Untuk memastikan keberkesanan program pendidika...
Main Author: | Saad, Supiah |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://irep.iium.edu.my/26632/ http://irep.iium.edu.my/26632/ http://irep.iium.edu.my/26632/2/proceeding_Ptahuan_Pljr_BEd_Ttg_Kanak2_Berkeperluan_Khas.pdf |
Similar Items
-
Pembinaan instrumen persetaraan kriteria untuk menilai kualiti pendidikan prasekolah di Malaysia
by: Nordin, Mohamad Sahari, et al.
Published: (2012) -
Towards holistic inclusion in Malaysia: knowledge of special education needs among in-service distant
by: Saad, Supiah, et al.
Published: (2013) -
Kesedaran pendidikan dalam kalangan masyarakat Orang Asli
by: Salleh, Mohamad Johdi, et al.
Published: (2009) -
Development of screening instrument and manual for children with Asperger Syndrome (ISSAKKM / SIMCAS)
by: Abd Hamid, Siti Rafiah, et al.
Published: (2019) -
Tinjauan tahap pengetahuan, pemahaman dan pengamalan melalui program latihan pemantapan kerohanian dalam kalangan Pelatih Skim Latihan 1-Malaysia Tabung Haji (TH)
by: Ismail, Taufik, et al.
Published: (2018)