Pemasaran filem di Malaysia : konsep produk, segmentation dan positioning dalam filem / Zairul Anuar Md. Dawam
Esei ini membincangkan tentang aspek pemasaran filem dalam konteks filem-filem Malaysia. Dengan mengambil beberapa contoh filem tempatan yang berjaya (dan juga yang kurang berjaya) di pasaran, fokus esei ini menyentuh aspek-aspek seperti konsep produk, pembezaan produk, segmentation dan positioning...
Main Author: | Md. Dawam, Zairul Anuar |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UPENA
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/11617/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/11617/1/AJ_ZAIRUL%20ANUAR%20MD.%20DAWAM%20JSM%2007%201.pdf |
Similar Items
-
Moral penapisan kendiri filem dokumentari sejarah
by: Mohd. Nor Shahizan Ali,, et al.
Published: (2014) -
Genre filem biografi: kajian ke atas filem-filem Malaysia kontemporari / Norfariza Subri
by: Subri, Norfariza
Published: (2006) -
Budaya Otaku dalam filem-filem Yasmin Ahmad / Mohd Helmi Mahadi
by: Mahadi, Mohd Helmi
Published: (2013) -
Konsep intuisi di dalam filem Boyhood (2014) / Siti Amanda Rostam
by: Rostam, Siti Amanda
Published: (2016) -
Utilization of oil palm waste for the production of blockboard and compost and their environmental impact: a review / Zairul Azrin Md Zainordin
by: Md Zainordin, Zairul Azrin
Published: (2016)