Trailer sebagai medium publisiti dan pemasaran: penelitian terhadap trailer filem Polis Evo (2015) / Mohd Shahrul Nizam Jaafar
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji trailer filem sebagai medium publisiti dalam mempromosikan filem. Skop kajian ini tertumpu pada trailer filem Polis Evo (2015). Objektif utama kajian ini adalah untuk mengenalpasti elemen-elemen pemujukan yang paling penting dalam trailer filem bagi merangsang...
Main Author: | Jaafar, Mohd Shahrul Nizam |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15934/ http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15934/1/PPb_MOHD%20SHAHRUL%20NIZAM%20JAAFAR%20FF%2015_5.pdf |
Similar Items
-
Interpretasi Lucid Dream dalam tiga filem Hollywood kontemporari / Mohd Ferdaus Hassan
by: Hassan, Mohd Ferdaus
Published: (2014) -
Kritikan sosiobudaya dalam filem seram (horror) Melayu terkini / Che Nurulizatie Che Mazlan
by: Che Mazlan, Che Nurulizatie
Published: (2012) -
Teknik kamera, kesan bunyi dan naratif filem bergenre psiko thriller di Malaysia: Kajian terhadap filem S.A.M (2012) dan Psiko Pencuri Hati (2013) / Nur Farahaini Mohd Noor
by: Mohd Noor, Nur Farahaini
Published: (2014) -
Teleologi : konsep moraliti dalam dua filem arahan Liew Seng Tat / Muhammad Rizal Zaman
by: Zaman, Muhammad Rizal
Published: (2016) -
Interpretasi sosial masyarakat distopia di dalam filem The Hunger Games: Catching Fire (2013) / Amzar Razali
by: Razali, Amzar
Published: (2015)