Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]

Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.

Bibliographic Details
Main Authors: Awang, Ani, Basar, Suzana Rita, Noor, Fartini Hanim, Abdul Karim, Rozita
Format: Student Project
Language:English
Published: Faculty of Administrative Science and Policy Studies 1994
Subjects:
Online Access:http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf
id uitm-8959
recordtype eprints
spelling uitm-89592016-05-26T08:59:14Z http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/ Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.] Awang, Ani Basar, Suzana Rita Noor, Fartini Hanim Abdul Karim, Rozita Malaysia Malaysia Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai. Faculty of Administrative Science and Policy Studies 1994 Student Project NonPeerReviewed text en http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf Awang, Ani and Basar, Suzana Rita and Noor, Fartini Hanim and Abdul Karim, Rozita (1994) Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]. [Student Project] (Unpublished)
repository_type Digital Repository
institution_category Local University
institution Universiti Teknologi MARA
building UiTM Institutional Repository
collection Online Access
language English
topic Malaysia
Malaysia
spellingShingle Malaysia
Malaysia
Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
description Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.
format Student Project
author Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
author_facet Awang, Ani
Basar, Suzana Rita
Noor, Fartini Hanim
Abdul Karim, Rozita
author_sort Awang, Ani
title Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_short Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_full Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_fullStr Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_full_unstemmed Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
title_sort sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di shah alam setelah diswastakan. satu tinjauan / ani awang ... [et al.]
publisher Faculty of Administrative Science and Policy Studies
publishDate 1994
url http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf
first_indexed 2023-09-18T22:47:37Z
last_indexed 2023-09-18T22:47:37Z
_version_ 1777417330335154176