Roswati Abdul Rashid, Radhiah Ismail, & Noor Haslina Mohamad Akhir. (2007). Kepelbagaian strategi pembelajaran tulisan asas Bahasa Jepun (Hiragana): Satu kajian deskriptif. Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM.
Chicago Style (17th ed.) CitationRoswati Abdul Rashid, Radhiah Ismail, and Noor Haslina Mohamad Akhir. Kepelbagaian Strategi Pembelajaran Tulisan Asas Bahasa Jepun (Hiragana): Satu Kajian Deskriptif. Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM, 2007.
MLA (8th ed.) CitationRoswati Abdul Rashid, et al. Kepelbagaian Strategi Pembelajaran Tulisan Asas Bahasa Jepun (Hiragana): Satu Kajian Deskriptif. Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik, FSSK, UKM, 2007.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.