Perlaksanaan kaedah pembelajaran berasaskan projek dalam proses pengajaran dan pembelajaran kaedah fiqh

Kajian ini bertujuan untuk melihat perlaksanaan kaedah pembelajaran berasaskan projek (PBL) yang dilaksanakan oleh pensyarah dalam proses P&P Sains, Teknologi dan kejuruteraan dalam Islam sebagai usaha meningkatkan kefahaman pelajar pelajar dalam tajuk Kaedah Fiqh. Responden dalam kajian ini ada...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Aderi Che Noh, Normurni Mohamad, Adibah Hasanah Abd Halim, Absha Atiah Abu Bakar, Hasnan Kassan
Format: Article
Language:English
Published: Pusat Kesejahteraan Insan dan Komuniti, Universiti Kebangsaan Malaysia 2018
Online Access:http://journalarticle.ukm.my/13533/
http://journalarticle.ukm.my/13533/
http://journalarticle.ukm.my/13533/1/312-Article%20Text-1174-1-10-20190105.pdf