Analisis faktor pengesahan bagi instrumen pengetahuan guru matematik sekolah rendah dalam pentaksiran berasaskan sekolah
Kajian ini bertujuan mengesahkan instrumen pengetahuan guru dalam Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) yang merangkumi tiga dimensi iaitu Pentaksiran Sekolah, Pentaksiran Formatif dan Tahap Penguasaan menggunakan analisis faktor pengesahan (CFA). Reka bentuk kajian ini merupakan kajian tinjauan sila...
Main Authors: | Wong, Li Li, Kamisah Osman, Siti Mistima Maat |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2018
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/14374/ http://journalarticle.ukm.my/14374/ http://journalarticle.ukm.my/14374/1/2.pdf |
Similar Items
-
Persepsi guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman
Published: (2019) -
Persepsi guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman, et al.
Published: (2019) -
Tahap kesediaan guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman, et al.
Published: (2019) -
Tahap kesediaan guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran Sekolah Rendah
by: Hasmadi, Hassan, et al.
Published: (2019) -
Pengetahuan pedagogi isi kandungan guru matematik bagi
tajuk pecahan: Kajian kes di sekolah rendah
by: Tengku Zawawi Tengku Zainal,, et al.
Published: (2009)