Liong , C. Y., Zulkhibri Ismail, & Nur Riza Mohd. Suradi. (2005). Kesan kepuasan pelanggan dan halangan untuk beralih terhadap kesetiaan pelanggan perkhidmatan telekomunikasi selular prabayar. Penerbit ukm.
Chicago Style (17th ed.) CitationLiong , Choong Yeun, Zulkhibri Ismail , and Nur Riza Mohd. Suradi. Kesan Kepuasan Pelanggan Dan Halangan Untuk Beralih Terhadap Kesetiaan Pelanggan Perkhidmatan Telekomunikasi Selular Prabayar. Penerbit ukm, 2005.
MLA (8th ed.) CitationLiong , Choong Yeun, et al. Kesan Kepuasan Pelanggan Dan Halangan Untuk Beralih Terhadap Kesetiaan Pelanggan Perkhidmatan Telekomunikasi Selular Prabayar. Penerbit ukm, 2005.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.