Genggaman pensel kanak-kanak bermasalah pembelajaran dalam meningkatkan kemahiran menulis
Kecekapan menulis semasa belajar adalah penting kepada setiap murid kerana kegagalannya boleh membawa kesan negatif kepada keyakinan diri dan pencapaian akademik. Kecekapan menulis merupakan satu halangan kepada pencapaian akademik di sekolah khususnya dalam Program Pendidikan Khas Integrasi Bermasa...
Main Authors: | Lim, Chen Yin, Mohd. Hanafi Mohd. Yasin, Mohd.Mokhtar Tahar |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UKM
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/4641/ http://journalarticle.ukm.my/4641/ http://journalarticle.ukm.my/4641/1/65-77%2520Lim%2520CY%2520et%2520al.pdf |
Similar Items
-
Intervensi meningkatkan tumpuan dalam pembelajaran murid bermasalah pembelajaran
by: Manisah Mohd Ali,, et al.
Published: (2016) -
Kemahiran mencongak dalam kalangan kanak-kanak
by: Norazaliza, Mohd Jamil
Published: (2019) -
Perkembangan kanak-kanak dan pembelajaran
by: Mohamad Daud Hamzah
Published: (1994) -
Kemahiran Menguruskan Kanak-Kanak Tidak Tipikal
by: Abdul Khaiyom, Jamilah Hanum, et al.
Published: (2018) -
Pelaksanaan pengajaran kemahiran membaca dan menulis dalam bahasa melayu bagi murid prasekolah bermasalah pendengaran
by: Jamila K.A. Mohamed Kutty,, et al.
Published: (2012)