Pengukuran kepuasan pelancong terhadap kualiti perkhidmatan di destinasi pelancongan Pulau Kapas: pendekatan faktor analisis
Artikel ini disasarkan kepada kajian yang bertujuan untuk mengukur kepuasan pelancong terhadap kualiti perkhidmatan termasuk alam sekitar yang ditawarkan oleh Taman Laut Pulau Kapas (TLPK). Sejumlah 46 pembolehubah perkhidmatan dan alam sekitar yang berkaitan telah dinilai dengan menggunakan kaedah...
Main Authors: | Norlida Hanim Mohd Salleh, Redzuan, O., Kalsom, Z., Tamat, S. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Environmental Management Society, Malaysia
2011
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/6432/ http://journalarticle.ukm.my/6432/ http://journalarticle.ukm.my/6432/1/3_MJEM_2011%282%29_Norlida_Hanim.pdf |
Similar Items
-
Kepuasan dan Kesetiaan Pelancong Domestik Terhadap Destinasi Pelancongan Pulau Kapas(Satisfaction and Loyalty of Domestic Tourists towards the Kapas Island Marine Park)
by: Norlida Hanim Mohd Salleh,, et al.
Published: (2011) -
Kepuasan pelancong dengan Melaka sebagai destinasi
pelancongan lestari: satu kajian persepsi
by: Zaimah, R.,, et al.
Published: (2015) -
Pergerakan pelancong dan kesannya terhadap destinasi
pelancongan wilayah
by: Wan Suzita Wan Ibrahim,, et al.
Published: (2016) -
Berkayak ke Pulau Kapas
by: UMP, .
Published: (2011) -
Persepsi dan tingkat kepuasan pelancong di Pulau Pangkor
by: Rosniza Aznie Che Rose,
Published: (2011)