Tahap kefahaman dan penerimaan pelajar tahun 2 Universiti Kebangsaan Malaysia terhadap kontrak pembelajaran
Kefahaman individu boleh terbina melalui maklumat yang diperolehi, kualiti maklumat dan cara maklumat disampaikan. Sehubungan itu, kertas ini bertujuan mengenal pasti tahap kefahaman pelajar UKM terhadap pelaksanaan kokurikulum berkredit berasaskan kontrak pembelajaran. Seramai 1013 responden terlib...
Main Authors: | Jumali Hj Selamat, Khaidzir Hj. Ismail, Kadaruddin Aiyub, Kadir Arifin, Lukman Z. Mohamad, Roslee Rajikan, Azahan Awang, Mohd. Helmi Abd. Rahim, Farhana Abdullah, Nur Ain Kamal |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Perkembangan Pelajar ,U.K.M
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/6501/ http://journalarticle.ukm.my/6501/ http://journalarticle.ukm.my/6501/1/Fast_color_scan_to_a_PDF_file_14.DOC |
Similar Items
-
Penilaian aktiviti kokurikulum berkredit berasaskan kontrak pembelajaran di UKM
by: Jumali Hj Selamat,, et al.
Published: (2011) -
Sukarelawan alam sekitar: penerimaan dan kefahaman pelajar
by: Shahrom Md. Zain,, et al.
Published: (2015) -
Tahap kefahaman, penerimaan dan integrasi golongan mualaf cina terhadap kebudayaan masyarakat Melayu di Negeri Selangor
by: Syarul Azman,, et al.
Published: (2014) -
Tahap kefahaman masyarakat melayu islam terhadap amalan khurafat satu kajian di Kampung Pulau, masjid Tanah, Melaka
by: Pazil bin Hj.Long
Published: (2007) -
Tahap penerimaan penggunaan telefon bimbit sebagai M-pembelajaran dalam Pendidikan Islam
by: Aliff Nawi,, et al.
Published: (2013)