Meneliti kesan tanggungjawab sosial korporat dan imej terhadap kesetiaan pelanggan dalam kalangan pembeli barangan runcit
Kajian ini mengkaji hubungan antara imej, tanggungjawab sosial korporat (CSR), kualiti hubungan dan kesetiaan dalam kalangan pelanggan barangan runcit. Bagi mencapai objektif kajian, sebanyak 191 set soal selidik telah diedarkan menggunakan kaedah persampelan mudah kepada pelajar sebuah universiti a...
Main Authors: | Nor Asiah Omar, Rohani Yusof, Muhamad Azrin Nazri |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2013
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/6993/ http://journalarticle.ukm.my/6993/ http://journalarticle.ukm.my/6993/1/4993-13960-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Kesan kepuasan pelanggan dan halangan untuk beralih terhadap kesetiaan pelanggan perkhidmatan telekomunikasi selular prabayar
by: Liong , Choong Yeun, et al.
Published: (2005) -
Model persamaan struktur kesetiaan pelanggan
perkhidmatan jalur lebar HSDPA
by: Nur Riza Mohd Suradi,, et al.
Published: (2009) -
Garis Panduan Imej Korporat UMP
by: UMP, PNC
Published: (2011) -
Pekedai runcit
by: M. Saleh Mahyat
Published: (2008) -
Melindungi pembeli rumah
by: Sufian, Azlinor
Published: (2007)