Gaya pembelajaran dan pencapaian pelajar dalam reka bentuk aturcara
Sains Komputer melibatkan konsep abstrak dan dinamik yang sukar difahami pelajar mengguna metod pengajaran dan pembelajaran tradisional. Isu sebilangan pelajar Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat (FTSM) yang tidak dapat menguasai kemahiran pengaturcaraan dan isu tenaga pengajar yang mengajar seca...
Main Authors: | Hazilah Mohd Amin, Nur Haizum Mustafa |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2014
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/7920/ http://journalarticle.ukm.my/7920/ http://journalarticle.ukm.my/7920/1/5151-19037-1-PB.pdf |
Similar Items
-
Reka bentuk
by: Bulloch
Published: (1997) -
Aturcara kontrak dan taksiran
by: Uzairi Haji Saidin
Published: (1988) -
Hubungan antara motivasi, gaya pembelajaran dengan pencapaian
matematik tambahan pelajar tingkatan 4
by: Norlia Abd. Aziz,, et al.
Published: (2006) -
Gaya dan strategi pembelajaran bahasa Melayu dalam
kalangan pelajar Perancis
by: Roshidah Hassan,
Published: (2017) -
Sikap pelajar terhadap pembelajaran fizik dan hubungannya dengan pencapaian dalam kalangan pelajar sains
by: Mohd Noor Badlilshah Abdul Kadir,, et al.
Published: (2016)