Kajian keberkesanan Program Pentaksiran Kerja Amali Sains (PEKA): satu penilaian di sekolah rendah
Kajian ini bertujuan untuk menilai pelaksanaan kurikulum Pentaksiran Kemahiran Amali (PEKA) sains di sekolah kebangsaan berdasarkan Model Penilaian Context, Input, Process, Product (CIPP). Reka bentuk kajian menggabungkan kaedah kuantitatif dan kualitatif yang melibatkan proses kaedah triangulasi. P...
Main Author: | Mat Rasid Ishak |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
penerbit ukm
2014
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/8383/ http://journalarticle.ukm.my/8383/ http://journalarticle.ukm.my/8383/1/Chap1.pdf |
Similar Items
-
Persepsi guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman
Published: (2019) -
Persepsi guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman, et al.
Published: (2019) -
Tahap kesediaan guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran dokumen standard kurikulum dan pentaksiran sekolah rendah
by: Artika Rasul, Sulaiman, et al.
Published: (2019) -
Tahap kesediaan guru Pendidikan Islam dalam pentaksiran Dokumen Standard Kurikulum dan Pentaksiran Sekolah Rendah
by: Hasmadi, Hassan, et al.
Published: (2019) -
Asas pengajaran sains sekolah rendah
by: Lee
Published: (1994)