Penilaian kualiti modul iPBL: aspek kesahan dan kebolehpercayaan
Kajian ini bertujuan untuk menilai kesahan dan kebolehpercayaan Modul iPBL dalam kursus Pendidikan Islam yang digunakan di Politeknik Brunei Darussalam. Modul iPBL diberikan kepada enam orang panel bagi menentukan kesahan modul. Manakala, 41 orang pelajar dari dua buah kelas telah dipilih untuk m...
Main Authors: | Aliff Nawi, Gamal Abdul Nasir Zakaria, Norkhairiah Hashim, Chua, Chy Ren |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2015
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/9731/ http://journalarticle.ukm.my/9731/ http://journalarticle.ukm.my/9731/1/jqma-11-2-paper1.pdf |
Similar Items
-
Pembangunan dan penilaian Portal iPBL di Politeknik Brunei
by: Aliff Nawi,, et al.
Published: (2016) -
Kesahan dan kebolehpercayaan instrumen I-CGPKM menggunakan model Rasch
by: Rafidah Mohd Adnan,, et al.
Published: (2019) -
Kesahan dan kebolehpercayaan modul I-Sc (Islamic Spiritual Counseling) ke atas pelajar bermasalah tingkah laku
by: Md Noor Saper,, et al.
Published: (2016) -
Pembinaan instrumen ATSS Dilema-Nutrisi: menilai kesahan dan kebolehpercayaan
by: Zainun Mustafa,, et al.
Published: (2018) -
Kualiti ilmu berasaskan kesahan dan
kebolehpercayaan data dalam penyebaran ilmu
Islam: perbincangan berasaskan kajian kualitatif
by: Zanaton Hj. Iksan,, et al.
Published: (2016)