Pengajaran kemahiran komunikasi bagi murid-murid bermasalah pembelajaran teruk.
Murid-murid bermasalah pembelajaran teruk tanpa pertuturan turut mendapat peluang untuk belajar dalam Program Integrasi Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran. Mereka berkomunikasi dengan guru dan rakan-rakan menggunakan bahasa isyarat sendiri. Perkara ini tentu menyukarkan mereka kerana tidak bole...
Main Authors: | Noor Aini Ahmad, Zamri Mahamod, Zahara Aziz |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UKM
2012
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/5716/ http://journalarticle.ukm.my/5716/ http://journalarticle.ukm.my/5716/1/11-18%2520Noor%2520Aini%2520et%2520al.UPSI.pdf |
Similar Items
-
Pengubahsuaian dalam pengajaran kemahiran Bahasa Malaysia bagi
murid bermasalah pembelajaran
by: Noor Aini Ahmad,, et al.
Published: (2015) -
Intervensi meningkatkan tumpuan dalam pembelajaran murid bermasalah pembelajaran
by: Manisah Mohd Ali,, et al.
Published: (2016) -
Pelaksanaan pengajaran kemahiran membaca dan menulis dalam bahasa melayu bagi murid prasekolah bermasalah pendengaran
by: Jamila K.A. Mohamed Kutty,, et al.
Published: (2012) -
Multimedia interaktif mempertingkatkan pembelajaran kemahiran membaca murid-murid probim
by: Abdul Rasid Jamian,, et al.
Published: (2012) -
Kaedah peperiksaan bagi murid-murid berkeperluan khas masalah pembelajaran (BKBP)
by: Mohd. Hanafi Mohd. Yasin,, et al.
Published: (2010)